REGULAMIN PRALNI DYWANEXPRESS
- Wykonawcą usługi prania – czyszczenia dywanów jest firma „Dywanexpress” którą reprezentuje Barbara Grobelna. Wyżej wymieniony wykonawca w dalszej części regulaminu nazywany będzie pralnią „Dywanexpress”. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować tej właśnie firmy.
- PRALNIA DYWANÓW „Dywanexpress” – przyjmuje do wykonania określone zlecenie i zobowiązuje się je wykonać w sposób odpowiadającym przeznaczeniu i dyspozycjom Zleceniodawcy.
- Pralnia „Dywanexpress” zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zlecenia lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dywan nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
- Termin wykonania usługi wynosi do siedmiu dni.
- Dywany z frędzlami mierzone są wraz długością frędzli.
- Klient jest zobowiązany do poinformowania pracownika pralni przyjmującego zamówienie/dywan o próbach samodzielnego zapierania (rodzaj użytych środków).
- Dywany są prane metodą „Na wskroś, na mokro w kąpieli wodnej. Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.
- Dywany z wiskozy, jedwabne, bawełniane oraz skórzane przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta (możliwość zniszczenia lub uszkodzenia niepowtarzalnej struktury).
- Pralnia „Dywanexpress" nie odpowiada za ukryte plamy, które ujawnią się po praniu – czyszczeniu.
- Pralnia „Dywanexpress” nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam szczególnie tych z herbaty, kawy, lakierów do paznokci, klejów, bejcy, farb, rdzy, moczu, wina, soków, tłuszczów, coli, wosku, pleśni oraz plam niewiadomego pochodzenia.
- Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów i zabrudzeń: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach). Klient jest zobowiązany do poinformowania pracowników pralni o zabrudzeniach. W przypadku nie poinformowania o wyżej wymienionych zabrudzeniach reklamacje nie będą uwzględniane.
- Pralnia „Dywanexpress” informuje, że wszystkie dywany narażone w trakcie ich użytkowania na działanie słońca mogą być miejscowo wyblakłe i że te wady mogą ujawnić się dopiero po usunięciu z nich warstwy brudu.
- Pralnia „Dywanexpress” informuje, że na dywanach zwłaszcza z wysokim włosem i na dywanach z polipropylenu oraz poliestru często występują uszkodzenia (w skutek użytkowania) takie jak: rozdwojone końcówki, miejsca skulkowane i wydeptane, które tworzą na dywanie obszary ciemniejsze bądź o innych odcieniach. Nie ma to nic wspólnego ze złym wykonaniem usługi prania – czyszczenia lecz ze zniszczeniem dywanu.
- Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu – Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany – Klient oddaje je do prania wyłącznie na własną odpowiedzialność mając świadomość, że dywan może ulec rozklejeniu.
- Dywany i chodniki w włókna polipropylenowego oraz poliestrowego, w szczególności dywany typu shaggy oraz dywany używane przez zwierzęta po praniu mogą nieprzyjemnie pachnieć.
- Pralnia „Dywanexpress” nie gwarantuje usunięcia charakterystycznego zapachu z dywanów wełnianych. Zapach powoduje naturalna wilgoć znajdująca się w wełnie.
- Pralnia „Dywanexpress” nie odpowiada za zniszczenia dywanów podczas „PRANIA NA WSKROŚ” takich jak: zniekształcenie, pofalowanie, rozklejenie, zabarwienie klejem (w przypadku dywanów klejonych), oderwanie frędzli i za inne uszkodzenia mechaniczne.
- Pralnia „Dywanexpress” nie odpowiada za uszkodzenia dywanów w skutek ich ukrytych wad.
- Po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem bieżącego użytkowania – przetarcia, odbarwienia, rozprucia runa itp.
- Opłata za usługę pobierana jest w całości po wykonaniu przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.
- W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 1 roku od daty wystawienia kwitu zlecenia, przedmiot usługi zostanie przekazany do instytucji pomocy społecznej.